czwartek, 14 marca 2013

Imagin nr 2 ( część 3 ) 

Justin Bieber 

Bardzo się zdziwiłam . Nie wiedziałam po co Pattie mnie zatrzymała . Z drugiej strony bardzo się ucieszyłam , w końcu mogłam ją zobaczyć . Stęskniłam się bardzo za nią . Nie zwracając uwagi podbiegłam do niej i wtuliłam się w nią . Poczułam , że łzy zaczęły spływać jej po policzkach .

-Ja też się stęskniłam -powiedziała Pat i jeszcze mocniej mnie przytuliła . - Dobra , ale nie przyszłam tutaj na czułości . - zaśmiała się i złapała mnie w talii - Zaprowadzisz mnie do siebie ?
-Tak , oczywiście . Ale uprzedzam , że nie są to takie luksusy w jakich Wy mieszkacie - zaśmiałyśmy się i poszłyśmy dalej .

Całą drogę rozmawiałyśmy o mnie , jak radzę sobie w życiu itp. Weszłyśmy do mojego mieszkania i usiadłyśmy na kanapie .

-No tak , to ja w sprawie Justina .
-Ahh , tak , słucham ...
-Ostatnio zauważyłam , że Justin bardzo się zmienił , nie jest taki jak kiedyś . Nie chce się już mnie słuchać . Pomyślałam , że może Ty dasz radę przemówić mu do rozumu ...
-Sama nie wiem , pokłóciłam się z nim . Jestem strasznie na niego zła .
-Widziałam moment Waszej rozmowy , co się stało ?
-Dużo do gadania , dzisiaj powiedziałam mu co o tym sądzę i mam pewien plan .  Justin ciągle myśli o sobie . Warto byłoby pogadać ze Scooterem i resztą ekipy aby zaczęli go ignorować . Może jak nie będzie w centrum uwagi to w końcu przejrzy na oczy .
-Myślę , że to dobry pomysł . Pojadę do Scoota i zadzwonię do reszty , aby im o tym powiedzieć . Dobra ja już muszę zmykać . - powiedziała Pattie , przytuliła mnie i wyszła .

Jeszcze chwilę pomyślałam nad tym pomysłem i zgodziłam się ze sobą , To dobry pomysł . Byłam zadowolona z siebie . Posiedziałam z godzinę oglądając telewizje i poszłam spać . Była sobota , obudził mnie dzwonek telefonu . Odebrałam go i usłyszałam :

-Genialny pomysł ! Trzeba było wcześniej to wymyślić ale ok ! Aaaa , sorki , zapomniałem powiedzieć , Scooter z tej strony . Poznaliśmy się kiedyś na koncercie Jusa . Mam do Ciebie prośbę , mogłabyś do nas przyjechać ? Byśmy sobie posiedzieli , pogadali i takie tam . dobrze ?
-Jasne , i tak nie mam nic do roboty .
-No to czekamy . Wyślę ci SMS z adresem , do zobaczenia - i się rozłączył .

Szczerze , to wolałabym jeszcze pospać ale i tak nie zasnę . Zebrałam się i pojechałam na miejsce , które napisał mi Scoot . Był to wielki szklany budynek , jednak w środku było bardzo przytulnie . Podeszłam do pani w informacji .

-Dzień dobry , ja do Scootera .
Kobieta podniosła głowę i powiedziała :
-Dzień dobry , ładnie pani wygląda - powiedziawszy to , zaśmiała się ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JEŻELI CHCESZ BYĆ INFORMOWANY / INFORMOWANA W KOMENTARZU NAPISZ '' LISTA + @SWÓJ NICK Z TT ''

NASTĘPNY ROZDZIAŁ - MINIMUM 5 KOMENTARZY :)

8 komentarzy:

  1. Kolejna część świetna :3 Czekam na next. :) LISTA + @_irish_clover_

    Weny xx C;

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się zrobiło ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za to bardzo otwarta na opowiadania. ;) Wydaje mi się, że jest trochę za krótko... Mogłoby być troszkę dłużej, bo ta część praktycznie nic nowego nie wniosła. Mogła by być ta rozmowa i jeszcze może kawałek dalej. Wiesz chodzi mi o to, że każda część powinna być osobną historią. Jeśli chodzi o treść to jest w porządku, podoba mi się. Rzuciło mi się w oczy parę błędów interpunkcyjnych i językowych, ale jak na początek nie jest źle . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! :3
    Ale szkoda że takie krótkie, mam nadzieję że następne będą dłuższe.
    Ciekawe co wyjdzie z tego ignorowania Justina? xD
    @carrotsmonster

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. LISTA + @Tynaa01
    Genialne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Ciekawe co będzie dalej... :)

    OdpowiedzUsuń