piątek, 5 kwietnia 2013

Imagin nr 2 (część 5)

Justin Bieber

Szybko podbiegłam do drzwi i zakluczyłam wszystkie zamki , włączyłam głośniki na cały regulator z byle jaką piosenką , zaczęłam śpiewać , aby nie było słychać , że Justin puka . Z 20 minut siedział pod drzwiami i w nie walił . Po chwili zobaczyłam wsuwającą się kartkę pod drzwiami . Zobaczyłam przez ''judasza''* , że Jusa nie ma na klatce . Szybko podbiegłam do okna i zobaczyłam tam Juju , który trzaskał drzwiami od samochodu i gdzieś pojechał . Ściszyłam muzykę , upadłam na kolana i zaczęłam czytać kartkę ...

''Nie wiem o co ci chodzi , ale zachowujesz się bardzo dziwne , tak jak reszta . Scoot nie zwraca na mnie uwagi , mama się do mnie nie odzywa , tata nie odbiera telefonu . Widzę Cię jutro w studiu i masz mi wszystko wytłumaczyć . Justin''

-On chyba sobie żartuje - powiedziałam sama do siebie - jakiś nienormalny . Wzięłam kartkę i położyłam ją na biurku . Usiadłam na kanapie i westchnęłam .

-On musi koniecznie przejrzeć na oczy ... - wzięłam telefon i wykręciłam numer do Justina . -Zadzwonić czy nie ? ... - po chwili rzuciłam komórkę na stół . - Nie , nie zasługuje na to - wzruszyłam ramionami i poszłam sobie zrobić obiado - kolację . Zjadłam ją , poczytałam książkę i poszłam spać . Rano obudziło mnie walenie w drzwi . Wyszłam z łóżka i podeszłam do ''judasza'' . Zobaczyłam tam Justina uderzającego pięścią w drzwi a po chwili usłyszałam krzyczenie .

-(t.i) otwieraj te drzwi ! Słyszysz mnie ?! Masz je w tej chwili otworzyć !

Otworzyłam drzwi , pchnęłam je i znowu zamknęłam . Justin krzyknął . Przewrócił się . Tak to śmiesznie wyglądało , że nie mogłam opanować śmiechu . Justin tylko warknął i poszedł . Miałam w końcu spokój .Denerwował mnie swoim zachowaniem chociaż gdzieś głęboko we mnie siedziało , że nie powinnam tak robić . Sam tego chciał . Podeszłam do okna i zobaczyłam Jusa siedzącego na krawężniku z załamanymi rękami . Pierwszą moją myślą było to , żebym do niego poszła ale zrezygnowałam . Po chwili zobaczyłam , że Juju wstaje i wsiada do samochodu . W pewnym momencie zadzwonił telefon . Odebrałam go i usłyszałam głos Pattie pytającą , czy wiem , co się stało z Justinem bo przyszedł zdenerwowany a jeszcze bardziej smutny . Powiedziałam jej , że był u mnie wczoraj i dzisiaj , powiedziałam jej co robił itp. Pat tylko westchnęła i powiedziała , że już nie wyrabia . Pocieszyłam ją a ona po chwili zakończyła rozmowę bo Jus wszedł do pokoju , w którym siedziała . Zostawiłam telefon i rzuciłam się na łóżko . Zaczęłam myśleć o wszystkim co bezsensowne bo strasznie mi się nudziło . Po chwili dostałam sms. Od Pattie .

Wzięłam komórkę do ręki i zaczęłam czytać ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* judasz - okienko w drzwiach , gdzie można zobaczyć osobę po drugiej stronie .

Kolejny rozdział - minimum 15 komentarzy :)


17 komentarzy:

  1. łaaał no naprawde świetny wpis ;D Bardzo mi się podoba krótki ale świetny ;) pisz dalej ;) @Ewelinaaa15

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! pisz dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biebs i gleba haha musiało to zajebiście wyglądać :D @AwwwwwZAYN

    OdpowiedzUsuń
  4. piszesz genialnie i nie przestawaj :D
    @paullina00

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. No komentujcie :) @Bicz_Lov_Cake

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM TWOJEGO BLOGA LUDZIE KOMENTUJCI NO

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jak ktoś pisze spacja kropka spacja, ale tobie wybaczę haha :D czekam na następny i jeśli możęsz to mnie powiadom @thisswagrauuhl

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, i to nawet bardzo, czekam na następny :)
    @harryismyheroxx

    http://youareverystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super ;)czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie *-* moge byc informowana o nowych postach?? Zapraszam rowniez do mnie na bloga: "malik-styles-tomlinson-horan-payne.blogspot.com" @Luv_My_Styles

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział. Bardzo mi się podoba. Pisz dalej, bo masz talent. Czekam na następny ;)xx
    @luvmyaston

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciuuuu! <3
    Genialne! Czekam nn <3
    zapraszam w między czasie do mnie http://szukajac-tego-jedynego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń