czwartek, 9 maja 2013

Imagin nr. 2 (część 7)

Justin Bieber

Po zjedzeniu rzuciłam się na łóżko . Starałam się przypomnieć twarz tego chłopaka jednak za nic nie mogłam . Długo nad tym myślałam lecz w końcu zasnęłam . Obudziłam się i spojrzałam na zegarek . Była godzina 15:30 . Za pół godziny obiecałam , że będę w studiu tego radia . Zwaliłam się z łóżka , pobiegłam do szafy , wyciągnęłam ubrania i się ubrałam . Wybiegłam jak torpeda z mieszkania i szybko złapałam taksówkę . Kiedy dojechałam na miejsce chciałam wejść tylnym wejściem ale niestety ochroniarze  nie chcieli mnie wpuścić , pomyśleli , że jestem jakąś fanką . Nie chciałam przeciskać się przez Beliebers ale nie było innego wyjścia . Weszłam do wypchanego po brzegi pomieszczenia i zobaczyłam Justina wraz z Danem na scenie . Po chwili Jus zaczął śpiewać As Long As You Love Me . W którymś momencie Juju spojrzał się na mnie i szybko odwrócił wzrok ; zaczął myśleć . Kiedy nadeszła kolej na solówkę Big Seana Justin zszedł z sceny i (jak mi się wydawało) zaczął iść w moim kierunku . Dziewczyny rozeszły się na dwie strony , utworzył się mały korytarz , którym przeszedł Jus . Stanął bardzo blisko naprzeciwko mnie ; dotykaliśmy się czołami . Czułam , że ciągle patrzy się w moje oczy lecz ja na niego nie spojrzałam . Nagle Juju złapał moją rękę i uklęknął przede mną . Spojrzałam się w jego oczy i dopiero wtedy zrozumiałam , że sms'a , którego wczoraj dostałam nie był napisany przez Pattie tylko przez niego , przez Justina . Od dawna to planował a ja głupia tego nie zauważyłam . Kiedy nadszedł refren podniósł się i znowu zaczął śpiewać , tym razem patrzałam się mu w oczy . Niestety piosenka się skończyła , Jus spuścił wzrok , wskoczył na scenę , pomachał fanką , przybił piątkę Danowi i poszedł za kulisy . Wszystkie Beliebers ładnie mnie przepuściły abym przeszła za scenę (kochane osoby) . Zobaczyłam tam Juju , który siedział pod ścianą a twarz schował w dłoniach jednak było widać , że się do siebie uśmiecha . Podeszłam do niego i pogłaskałam go po głowie .

-Czemu wcześniej mi tego nie powiedziałeś ?
-Bałem się Twojej reakcji , że tego nie zaakceptujesz - wyjąkał
-Myślałeś , że przestanę Cię przez to lubić ?
-Tak wiem , jestem głupi ale tak
-Ojej , Justin - powiedziawszy to odgarnęłam  włosy z jego czoła i pocałowałam go tam . Jus wstał , podciągnął mnie na górę , stanął na przeciwko mnie i spytał
-Ale między nami nic się nie zmieniło ?
-No nie wiem ...
-Ale o co Ci chodzi ?! W jakim sensie ?! Ja nie wiedziałem ... - było widać , że się denerwuje . Zaczęłam się śmiać
-Ojeju , Juju , nie chodziło mi o to , żebyś źle to odebrał - wtuliłam się w niego
-Naprawdę ? - przytulił mnie
-Tak , ta cała sytuacja , te wszystkie kłótnie pokazały mi , że czuję coś więcej do Ciebie niż tylko przyjaźń  - Justin po chwili odwrócił moją głowę w jego stronę i zaczął mnie całować . Pocałowaliśmy się . Nie mogłam w to uwierzyć . Przytuleni spojrzeliśmy się w swoje oczy . W oddali zobaczyłam też Pattie obejmującą Jeremiego , która patrzała się na nas z uśmiechem na ustach . Mrugnęłam do niej a Jus zwrócił się do mnie

-A już dobrze z Twoimi oczyma ? Nie dusisz się już w nocy ?
-Nie , już wszyst.. Czekaj , czekaj . Skąd Ty o tym wiesz ?
-Upsss , chyba się wydałem - zaśmieliśmy się a po chwili usłyszeliśmy w tle głos
-Dobrze , po krótkiej przerwie nasza gwiazda , Justin Bieber wróci do nas z kawałkiem Boyfriend ! A Wy na Twitterze piszcie , czy nowy singiel As Long As You Love Me przypadł Wam do gustu ! A teraz ..
-Zaraz wracam - Justin cmoknął mnie w usta , wziął mikrofon i wbiegł na scenę. Na początku usłyszałam piski fanek a później odezwał się Jus
-Haha , Boyfriend ... No to oznajmiam Wam , że teraz to chyba jestem kogoś ''Bofriend'' haha :) Chcecie poznać moją wybrankę? - wszystkie dziewczyny krzyknęły tak
-Ok , no to zapraszam na scenę

 Justin zbiegł za kulisy , wziął mnie za rękę i wbiegliśmy razem na scenę .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KONIEC :)

4 komentarze:

  1. Ale fajny zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz MEGA talent :) czekam na inne imaginy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam cię do Liebsten Awards, więcej informacji tutaj: http://swiat-sisi.blogspot.com/2013/12/liebsten-awards.html

    OdpowiedzUsuń