środa, 6 lutego 2013

Imagin nr 1 ( część 5 ) 

Little Mix & One Direction 

Nic nie poskutkowało . Zaczęłaś drzeć ze strachu . Liam podszedł do Ciebie i Cię przytulił . Harry nie otwierał a Wy nie wiedzieliście co macie robić . Z pokoju nie odchodziły żadne odgłosy . Nie było innego wyjścia , chłopacy musieli wyważyć drzwi . Wzięli kanapę i wyrwali nią zawiasy . Wbiegłaś do pokoju i stanęłaś jak wryta . Harry leżał na ziemi a obok niego pudełko po tabletkach . Wzięłaś je . Były to tylko zwykłe tabletki do rozpuszczania w wodzie ale jednak coś musiało się stać . Padłaś na kolana a łzy zaczęły spływać Ci po policzkach . Krzyczałaś do niego żeby się obudził , szturchałaś go ale to nic nie dało . Louis szybko zadzwonił po karetkę .Przyjechała po 5 minutach . Od razu zabrali Harry'ego i pojechali do szpitala .

Pojechałaś z chłopakami ich samochodem . Cały czas płakałaś . Nie mogłaś sobie tego uświadomić , że to może być koniec . W końcu nie wiadomo , czym była ta tabletka , że spowodowała utracenie przytomności . Mówiłaś ciągle , że to Twoja wina , że to wszystko przez Ciebie , że gdybyś tak nie zareagowała i od razu wszystko wytłumaczyła nie byłoby takiej sytuacji . Fotoreporterzy zauważyli Was i zaczęli za Wami jechać . Wysiedliście z samochodu a wokół Was było pełno ludzi z aparatami .Z płaczem wbiegłaś do szpitala i usiadłaś na siedzeniu . Podeszła do Ciebie pielęgniarka i zaprowadziła Was przed salę gdzie Harry jest operowany ! Nie wierzyłaś , że doszło to do aż takiego stanu . Okazało się , że ta tabletka miała w sobie składniki jak narkotyki . Ktoś musiał podmienić ampułki . Wtuliłaś się w Zayn'a a ten Cię pocieszał . Lekarz powiedział Wam , że operacja skończy się za około godzinę . Usiedliście i czekaliście na koniec . Zasnęłaś . Nie byłaś w stanie nic innego zrobić .

Po pewnym czasie Niall zaczął Cię szturchać . Obudziłaś się a Nialler powiedział Ci , że można już wejść na sale . Wbiegłaś do pokoju i zatrzymałaś się przed łóżkiem Harry'ego . Spojrzałaś się na niego a później na lekarzy . Byli uśmiechnięci . Oznaczało to jedno . Operacja przeszła pomyślnie . Pielęgniarka powiedziała , że Harry obudzi się za około pół godziny . Przytuliłaś go i poszłaś z uśmiechem na twarzy po krzesło . Postanowiłaś , że będziesz przy nim siedzieć aż się obudzi .

Po chwili przyszła Taylor . Patrzałaś na nią z niedowierzaniem . Rozmawiała z lekarzem . Po dwóch minutach weszła na salę . Uśmiechnęła się do Ciebie złowieszczo . Wzięła krzesło i usiadła po drugiej stronie łóżka . Zaczęło się w Tobie gotować . Chłopacy weszli do sali i w tym samym momencie stanęli spojrzeli się na Tay . Zaczęli się jej wypytywać po co tu przyszła a ona na to " W końcu jestem jego dziewczyną , wypada być przy nim " Odwróciłaś się do chłopaków , dziwnie się na nich spojrzałaś a oni na Ciebie . Swift wzięła z torebki szminkę i zaczęła malować sobie usta gdy Ty miałaś cały rozmazany makijaż . Po chwili Harry zaczął mrugać . Taylor zaczęła krzyczeć " O Boże ! Harry ! Co się stało !? Kiedy mnie zawiadomili od razu przyjechałam ! Byłam tutaj całą Twoją operację ! Ciągle płakałam ! " i rzuciła się na Harry'ego . " Ty zdziro ! " powiedziałaś . " Przyjechałaś 5 minut temu ! Prawie przez cały czas się malowałaś i nawet nic na jego temat nie powiedziałaś ! Ja byłam tutaj cały czas z nim i ciągle płakałam ! Tobie nawet jedna łza nie poleciała ! Życzę szczęścia w dalszym życiu ! " krzyknęłaś a wszyscy stali jak wryci .

Szybkim krokiem wyszłaś z sali a Liam zaczął za Tobą biec .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziękuje za przeczytanie :)
Liczę na komentarz :)
Nie miało to w żaden sposób obrażać Shipperek Haylor :)
Dzięki za dotrwanie do końca :)

16 komentarzy:

  1. ŚWIETNE, NIECH SIE TEJLORCI COŚ STANIE XD
    NIE CIERPIE JEJ :)
    A TAK OGÓŁEM, BLOG FAJNY :3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! bardzo fajne opowiadanie, podoba mi się ♥
    zapraszam do nas -----> :http://solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite opowiadanie! Bardzo ale to bardzo mi się podoba xd
    informuj mnie o kolenych rozdziałach xd : @NaomiSoloday
    Oczywiście jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPEEEEEEER! @paulencjaa

    OdpowiedzUsuń
  5. WCIĄGAJĄCE. NIE MOGE SIE DOCZEKAC KOLEJNEGO ROZDZIALU ;D @notgochanging

    OdpowiedzUsuń
  6. operacja po tabletkach ???? (jak już to płukanie żałądka)
    a tak wgl fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , wiem koleżanka mi mówiła ale zdecydowałam się na operacje żeby było bardziej ekscytujące :)

      Usuń
    2. Zajebiste opowiadanie, wciągnęło mnie. Z niecierpliwośćią czekam na kolejne rozdziały :D @ZaynIsMyDrug12

      Usuń
  7. Bardzo mi się spodobało. Już nie mogę się doczekać dalej i czekam na więcej oczywiście. c: /@tekturowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wciągające. Czekam na następną część. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! :) Ale moim zdaniem akcja dzieje się za szybko. Powinnaś jednak jeszcze trochę emocji w to włożyć.
    ~ @Swaggy_Julia_
    http://julia-and-kin.bloblo.pl/ Zapraszam na bloga o Justinie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. sorka, że ci tak zwracam uwagę ale podczas zatrucia narkotykami nie operuje sie ludzi c: daje się im minerały witaminy itp c: ale ogólnie jest spoko c: @awwwbabe

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER ! TEZ BYM TAK CHCIAŁA PISAĆ :o CUDO

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham i zapraszam do sb <3 http://funnystoryfordirectioners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko nawet pomysł, ale popracuj nad językiem i błędów stylistycnych masz pełno. sens w niektórych zdaniach się miesza z innymi myslami.

    OdpowiedzUsuń